Zwalniak elektromagnetyczny DZEM służy głównie do zwalania mechanizmu hamulcowego w urządzeniach dźwigowych

Przekrój przewodów zasilających zwalniak powinien być taki, aby dopuszczalne obciążenie tych przewodów było nie mniejsze od 20% dopuszczalnego obciążenia przewodów zasilających silnik. Włączenie napięcia zasilającego zwalniak uruchamia silnik oraz pompę tłoczącą olej pod jego tłok, co powoduje ruch tłoka w górę i odhamowanie hamulca. Zwalniak elektromagnetyczny DZEM służy głównie do zwalania mechanizmu hamulcowego w urządzeniach dźwigowych. Włączenie napięcia zasilającego zwalniak uruchamia silnik i pompę tłoczącą olej pod tłok zwalniaka co powoduje ruch tłoka w górę i odhamowanie hamulca. Uniwersalny zwalniak elektromagnetyczny o mocy trzymania 850N przystosowany do pracy w systemach zamknięć ogniowych. Zwalniak hydrostatyczny do radioboi kategorii I i SVDR firmy. Każdy zwalniak należy raz na pół roku poddać przeglądowi. Zwalniak może mieć zastosowanie wszędzie tam, gdzie potrzebna jest praca o ruchu posuwisto zwrotnym. Zwalniak hydrauliczny i elektrohydrauliczny dostępny w naszej ofercie charakteryzuje się wyjątkową precyzją wykonania – powstał z trwałych materiałów produkcyjnych. Hamulce szczękowe typu AHG są wyposażone w zwalniak przeciwwybuchowy przeznaczony do pracy w strefach zagrożonych wybuchem. A powiedzcie mi rewers elektrohydrauliczny rozumiem że używa się bez sprzęgła ale np pracując z ładowaczem i chcąc się zatrzymać muszę wcisnąć sprzęgło? Zwalniak zasilany jest napięciem trójfazowym. Zwalniak posiada zintegrowany przycisk zwalniający, który można dowolnie przekładać z prawej na lewą stronę obudowy tak by zawsze był łatwo dostępny. Trzy sposoby uruchomienia: zwalniak hydrostatyczny, linka operacyjna, ustnik do samodzielnego napełnienia kamizelki powietrzem. Hamulce szczękowe typu AHM mogą być również wyposażone w zwalniak ognioszczelny przeznaczony do pracy w strefach zagrożonych wybuchem. Aby zwalniak elektrohydrauliczny spełniał należycie swoją funkcję, konieczny jest jego prawidłowy dobór. Zwalniak powinien być silnie dokręcony do konstrukcji wsporczej, a śruby mocujące powinny być zabezpieczone przed odkręceniem się. Włączenie napięcia zasilającego zwalniak uruchamia elektromagnes i powoduje uniesienie tłoka w górę i odhamowanie hamulca. Zwalniak posiada zintegrowany przycisk zwalniający, który można dowolnie przekładać z prawej na lewą stronę obudowy. Jeżeli mechaniczne części zwalniaka nie wykazują żadnych wad, a mimo to zwalniak nie ciągnie, należy sprawdzić wartość napięcia zasilającego. Można tam było obejrzeć: kombinezony, pasy ratunkowe, pławki świetlne do kół ratunkowych, zwalniak hydrostatyczny,.